Miejsce | Numer | Nazwisko | Imię | Miejscowość | Klub | Międzyczas | Wynik | V-śr | |
1 | 236 | Łazicka | Magdalena | Warszawa | 12TRI.PL | 00:24:29 | 00:44:45 | 6.7 km/h | |
2 | 213 | Wilczyński | Marek | Zagrze | 00:24:30 | 00:44:52 | 6.68 km/h | ||
3 | 215 | Łączyńska-Wil | Wanda | Zagrze | 00:24:32 | 00:44:53 | 6.68 km/h | ||
4 | 243 | Olszewska | Katarzyna | Warszawa | 12TRI.PL | 00:24:32 | 00:44:54 | 6.68 km/h | |
1 |
Charakteru firmy nie określa jej nazwa, statut czy akty prawne. Określają go potrzeby klienta, które zostają zaspokojone, kiedy kupuje on jakiś produkt lub usługę. Zadowolenie klienta stanowi misję i cel naszej firmy. Odpowiedź na pytanie, czym jest nasza firma, można więc uzyskać, jedynie patrząc na nią z zewnątrz, z punktu widzenia klienta i rynku.