Miejsce | Numer | Nazwisko | Imię | Miejscowość | Klub | Wynik | V-śr | ||
1 | 207 | Ziółek | Barbara | Wieliszew | 00:49:15 | 7.31 km/h | |||
2 | 200 | Moćko | Beata | Wołomin | KB-REBUS.PL | 00:49:16 | 7.31 km/h | ||
3 | 202 | Witkowska | Wiesława | Pomiechówek | TRENINGIBIEGOWE.PL | 00:49:16 | 7.3 km/h | ||
4 | 66 | Kownacka | Elżbieta | Komornica | 00:49:21 | 7.29 km/h | |||
1 |
Charakteru firmy nie określa jej nazwa, statut czy akty prawne. Określają go potrzeby klienta, które zostają zaspokojone, kiedy kupuje on jakiś produkt lub usługę. Zadowolenie klienta stanowi misję i cel naszej firmy. Odpowiedź na pytanie, czym jest nasza firma, można więc uzyskać, jedynie patrząc na nią z zewnątrz, z punktu widzenia klienta i rynku.