Miejsce | Numer | Nazwisko | Imię | Miejscowość | Klub | Wynik | Wynik netto | V-śr | |
1 | 200 | Człapski | Krzysztof | Ciechanów | AKTYWNY NORDIC WALKING | 00:36:46 | 00:36:46 | 8.16 km/h | |
2 | 199 | Gałecka | Katarzyna | Ząbki | AKTYWNY NORDIC WALKING | 00:45:59 | 00:45:59 | 6.52 km/h | |
3 | 198 | Zając | Małgorzata | Warszawa | 00:47:03 | 00:47:03 | 6.37 km/h | ||
4 | 111 | Jezierska | Danuta | Warszawa | - | 00:47:14 | 00:47:14 | 6.35 km/h | |
1 |
Charakteru firmy nie określa jej nazwa, statut czy akty prawne. Określają go potrzeby klienta, które zostają zaspokojone, kiedy kupuje on jakiś produkt lub usługę. Zadowolenie klienta stanowi misję i cel naszej firmy. Odpowiedź na pytanie, czym jest nasza firma, można więc uzyskać, jedynie patrząc na nią z zewnątrz, z punktu widzenia klienta i rynku.