Miejsce | Numer | Nazwisko | Imię | Miejscowość | Klub | Wynik | V-śr | ||
1 | 1 | Borecki | Ludwik | Warszawa | MSD | 00:08:25 | 15.68 km/h | ||
2 | 4 | Jankiewicz | Stanisław | Poznań | 00:09:48 | 13.46 km/h | |||
3 | 2 | Kuliga-Skrobiś | Katarzyna | Kraków | 00:10:37 | 12.43 km/h | |||
4 | 5 | Araszkiewicz | Aleksander | Poznań | 00:11:10 | 11.81 km/h | |||
5 | 7 | Grabka | Marek | 00:13:02 | 10.12 km/h | ||||
1 |
Charakteru firmy nie określa jej nazwa, statut czy akty prawne. Określają go potrzeby klienta, które zostają zaspokojone, kiedy kupuje on jakiś produkt lub usługę. Zadowolenie klienta stanowi misję i cel naszej firmy. Odpowiedź na pytanie, czym jest nasza firma, można więc uzyskać, jedynie patrząc na nią z zewnątrz, z punktu widzenia klienta i rynku.